25 Ocak 2009 Pazar

( : Mimlendim :)

ilk defa mimlendim
sevgili arkadaşım İKLİMYA tarafından...
çok da hoşuma gitti bu durum açıkcası bu benim için ilk olacak.
konusu şöyle :
1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2.) 161. sayfayı açın.
3.) 5. cümleyi okuyun.
4. )Blok sayfasına yazın.
5. )En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6.) 5 blog arkadaşınıza yollayın.


işte benim cevaplarım:
en son hala okumakta olduğum kitabı aldım elime
kitabın adı Kalp,Nefs & Ruh yazarı: Prof.Dr. Robert Frager
161.ci sayfasını açtım.

5.ci cümlesi; Üçüncü aşama ise eve dönüştür. Birçok yönüyle bu bölüm, seyahatin en önemli kısmıdır. Önemi ne öğrendiğimiz , nasıl değiştiğimiz ve geriye beraberimizde ne getirdiğimizle bağlantılıdır....diye devam edip gidiyor.
tavsiye ederim akumak isteyenlere güzel bir kitap .

2 yorum:

  1. Ne demek arkadaşım hayırlı olsun ilk mimin:) katıldığın için teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bu cümle tam beni tanımlamış. eve dönüş:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails